Muzyka ♥

czwartek, 17 września 2015

Notka powitalna.

Witajcie, witajcie!

Cieszę się, że tutaj weszliście, że zaciekawił Was mój blog. Jestem Kasia i zamierzam pokazać Wam na co mnie stać.  Mam nadzieję, że to co zaprezentuję okaże się na tyle dobre, że będziecie pobierali i zamawiali nowe iconki. Proszę też o opinię na temat moich prac, są one dla mnie bardzo ważne. ; )
A oto co dla Was dzisiaj przygotowałam: Cole Turner, Damon Salvatore, Hayley Marshall oraz Maricruz Olivares / Maria Alejandra Mendoza. ♥


Cole Turner ♣





 

 Damon Salvatore ♣






Hayley Marshall ♣








 Maricruz Olivares / Maria Alejandra Mendoza ♣







~ ~ Pamiętaj: pobierasz - piszesz, że pobrałeś. ~ ~

6 komentarzy:

  1. Oby tak dalej! Trzymam kciuki! Dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pobieram Hayley
    Proszę o

    na sygnale
    Martyna i Piotrek (razem)
    Wiktor Banach
    Wspaniałe stulecie
    Sułtanka Hurrem ,Mahidevran,Mihrimah ,Fatma, Sah ,Beyhan,Hurichchan i Hatice
    Książe:Selim II,Mustafa, i Bayazid
    oraz Hurrem i Sulejman(razem)

    OdpowiedzUsuń
  3. Claudia Shalder de Vanderwall20 września 2015 12:48

    - Biorę zdjęcia z Maricruz Olivares / Marię Alejandrę Mendozę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pobieram Damona Salvatore.

    OdpowiedzUsuń