Muzyka ♥

sobota, 19 września 2015

Notka trzecia.

Hey wszystkim!

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną porcją iconek, które zamówiliście. Mam nadzieję, że się Wam one spodobają, pobierzecie je i będziecie zamawiali następne. Co do serialu "Wspaniałe stulecie" to przerobiłam kilka postaci, wszystkie damskie bowiem męskich nie mogłam niestety znaleźć, za co przepraszam. A oto przerobione przeze mnie postacie: Biggi Schwerin, Esmeralda De La Cruz, Esmeralda de la Sant Cruz i Pablo Martínez Negrete, Fatma Sultan, Hatice Sultan, Hurrem Sultan, Mahidevran Sultan, Mihrimah Sultan oraz nasz rodzynek Octavio Narvaez. 

Biggi Schwerin ♣






 

Esmeralda De La Cruz ♣






  

 Esmeralda de la Sant Cruz i Pablo Martínez Negrete ♣








Fatma Sultan ♣








Hatice Sultan ♣








Hurrem Sultan ♣








Mahidevran Sultan ♣








Mihrimah Sultan ♣








Octavio Narvaez ♣







~~ Pobierasz - napisz, że pobrałeś ~~

Dziękuje!!

10 komentarzy:

  1. Ja poproszę fotki Hurrem i Ibrahim

    OdpowiedzUsuń
  2. biorę Esmeraldę i Pablo
    i poproszę o nową notkę z Olivią Holt
    Olivia Holt i Leo Howard serialowe dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  3. William Levy Seralowe



    ps. Julian

    OdpowiedzUsuń
  4. ps. Julian


    i jeszcze Dean Winchester " Supernatural" seksi jakieś

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog i iconki. :)
    Chciałabym zamówić u Ciebie kochana Kasiu postacie z Latinowood. :) Byłabym Ci bardzo wdzięczna za iconki z:
    - Paola Nuñez sama i Paola Nuñez & Eugenio Siller (chciałabym poprosić o iconki serialowe z "Królowa Serc"),
    - Angelique Boyer sama i Angelique Boyer & Sebastián Rulli (chciałabym poprosić o iconki serialowe z "Za głosem serca"),
    - Silvia Navarro sama i Silvia Navarro & Cristian de la Fuente (chciałabym poprosić o iconki serialowe z "Nieposkromiona miłość").
    Będę bardzo wdzięczna za każdą iconkę. :) Już z Twoich usług korzystałam i byłam zawsze bardzo zadowolona. :D Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog, dobrze zrobiłaś, że go założyłaś ;) . A Twoje "iconki" są ładniutkie ! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Pobieram wszystko ,a proszę o doktora Góra i Wiktor na sygnale.

    OdpowiedzUsuń