Muzyka ♥

poniedziałek, 28 grudnia 2015

Notka czternasta.

 

Witajcie, witajcie!!

 

Dzisiejsza notka będzie, że tak powiem "wybrakowana". Nie udało mi niestety przerobić wszystkich zamówionych postaci. Dodam te co już mam, bowiem będę musiała zawiesić bloga z przyczyn osobistych. Mam nadzieję, że nie będziecie o to źli. Może kiedyś tutaj wrócę, lecz nie obiecuję. Dziękuje Wam, że tak chętnie braliście moje i mojej przyjaciółki prace. Jesteście wspaniali i kocham Was bardzo mocno. Trzymajcie się ciepło! A oto postacie, które przygotowała dla Was "Freciak": Ambar Malhotra, Ariana Grande, Barbara Palvin, Beyoncé Knowles, Caroline Forbes, Damon Salvatore, Danielle Cambell, Harleen Sahni, Hayley Marshall, Hrithik Roshan, Justin Bieber, Kajol i SRK, Madison Beer, Nieznane kobiety, Nieznane pary, Penelope Cruz, Selena Gomez oraz Seth Rollins. Natomiast ja dla Was mam: Adam Krajewski i Wiktoria Consalida, Amara, Andrzej Falkowicz, Arav i Kajal Kapoor, Brunetki z wózkami dziecięcymi, Camila i Daniel / Andrés, Camila Monterde, Davina Claire, Delena, Elena Gilbert, Elijah Mikaelson, Fiorella Bianchi i Pedro Ángeles, Franek Zarzycki, Iga Małecka i Marcin Kaszuba, Iga Wysocka, Javier Bolivar, Kareena Kapoor, Katherine Pierce, Marina Reverte, Marina Reverte i Damian Fabre, Marina, Damian i dziecko, Nikki i Guzman, Stelena.  Zapraszamy serdecznie do pobierania prac. Dziękujemy, że byliście z nami!

Prace "Freciaka"

 Ambar Malhotra ♣






Ariana Grande ♣






Barbara Palvin ♣






Beyoncé Knowles ♣






Caroline Forbes ♣






Damon Salvatore ♣






Danielle Cambell ♣






Harleen Sahni ♣






Hayley Marshall ♣






Hrithik Roshan ♣






Justin Bieber ♣






Kajol i SRK ♣






Madison Beer ♣






Nieznane kobiety ♣






Nieznane pary ♣






Penelope Cruz ♣






Selena Gomez ♣






Seth Rollins ♣







 

Moje prace!

 

 Adam i Wiktoria ♣






Amara ♣






Andrzej Falkowicz ♣






Arav i Kajal ♣






Brunetki ♣






 Camila i Daniel / Andrés ♣






Camila Monterde ♣






Davina Claire ♣






Delena ♣






Elena Gilbert ♣






Elijah Mikaelson ♣






Fiorella i Pedro ♣






Franek Zarzycki ♣






Iga i Marcin ♣






Iga Wysocka ♣






 Javier Bolivar ♣






Kareena Kapoor ♣






Katherine Pierce ♣






 Marina Reverte ♣






Marina i Damian ♣ 






Marina, Damian i dziecko ♣



 Nikki i Guzman ♣






Stelena ♣







~~ Pobierasz - napisz, że pobrałeś ~~

Dziękujemy !!

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Pobrałam Nieznane Kobiety Zakochane nieznane pary i nieznane Kobiety z dzieckiem

      Usuń
  2. Pobieram
    Nieznane kobiety
    Nieznane pary
    Brunetki
    Fiorella i Pedro
    Marina Reverte
    Marina i Damian
    Marina Damian i dziecko
    Nikki i Guzman
    dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Pobieram Arianę Grande, Selenę Gomez, Beyonce, Barbarę Palvin, Elenę Gilbert, Caroline Forbes, Katherine Pierce i Delenę.

    OdpowiedzUsuń
  4. wzięłam kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prace Freciaka są po prostu cudowne *.*
    i znacznie przewyższają pozostałe prace swoją jakością :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wzielam beyonce

    OdpowiedzUsuń
  7. Pobieram z wcześniejszej notki trochę ikon oraz zamawiam
    Kosem Sultan ale tą jako blondynkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umiesz chyba czytać.
      Blog zostaje zawieszony, i autorka nie wie czy tu wróci. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Wziąłem Falkowicza !

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzięłam brunetek kilka zdjęc


    Chciałabym prosić do katie cassidy z serialu SuperNatural

    i Ruby z serialu Supernatural z Deanem i Samem

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę kilka fotek

    OdpowiedzUsuń
  11. ZAMAWIAM BARRY ALLEN / THE flash

    OdpowiedzUsuń
  12. pobieram
    Wiki i Adam
    zamawiam Wiki
    Wiki i Andrzej
    dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  13. Pobieram Hayley Marshall dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę cześć z nieznanymi i zakochanymi. / Oliver.

    OdpowiedzUsuń