Muzyka ♥

wtorek, 26 kwietnia 2016

Notka dziewiętnasta.


Hejeczka słoneczka!


Przybywam do Was z kolejną porcją iconek. Było kilka zamówień tutaj i na nk - co mnie bardzo cieszy. Mam nadzieję, że to co dla Was przygotowałam przypadnie Wam do gustu. A oto i postacie jakie przerobiłam: Altair Jarabo, Bonenzo, Carter Mason, Cindy Paulson, Emma Watson, Gabriella Montez, Gabriella Montez i Troy Bolton, Hayley Marshall, Kate Beckett, Lucrecia Córdoba, Lucrecia i Julián, Maite Perroni, Marichuy, Marichuy i Juan Miguel San Roman, Maricruz Olivares, Maricruz Olivares i Octavio Narvaez, Mary Santiago, Mary Santiago i Joey Parker, Montserrat Mendoza, Montserrat Mendoza i Alejandro Almonte, Nieznane blondynki, Nieznane brunetki, Nieznane pary, Nieznani mężczyźni, Pelin Karahan, Prince, Rafał Maślak, Rosie Mac oraz Stefan Salvatore. Serdecznie zapraszam do pobierania, komentowania oraz oczywiście zamawiania kolejnych iconek. Trzymajcie się, hey!

~~ Pobierasz - napisz, że pobrałeś ~~

Dziękuje!!


Altair Jarabo ♣








Bonenzo ♣








Carter Mason ♣








Cindy Paulson ♣








Emma Watson ♣








Gabriella Montez ♣








Gabriella i Troy ♣








Hayley Marshall ♣








Kate Beckett ♣








Lucrecia Córdoba ♣








Lucrecia i Julián ♣








Maite Perroni ♣








Marichuy ♣








Marichuy i Juan Miguel ♣








Maricruz Olivares ♣








Maricruz i Octavio ♣








Mary Santiago ♣








Mary i Joey ♣

 






 

 Montserrat Mendoza ♣








Montserrat i Alejandro ♣








Nieznane blondynki ♣








Nieznane brunetki ♣








Nieznane pary ♣








Nieznani mężczyźni ♣








Pelin Karahan ♣








Prince ♣








Rafał Maślak ♣








Rosie Mac ♣








Stefan Salvatore ♣








~~ Pobierasz - napisz, że pobrałeś ~~

Dziękuje!!

12 komentarzy:

  1. Marichuy i Juan Miguel - biorę.
    hana mendoza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pobieram Pelin Karahan & Rosie Mac i nieznane pary dziękuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. zamawiam Pelin Karahan & Rosie Mac i nieznane pary ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. pobieram Gabriellę ,Cindy i Gabriellę i Troy
    dziękuje kochanie śliczne ikonki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pobrałam: Montserrat i razem Montserrat i Alejandra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hayley Marshal biorę i zamawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. zamawiam również Phoebe Tonkin

    OdpowiedzUsuń
  8. wzięłam nieznane brunetki :-)
    hana mendoza

    OdpowiedzUsuń
  9. wzięłam kilka fotek

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za Prince`a. Biorę go :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wziełam Hayley

    OdpowiedzUsuń
  12. Pobrałam 4 zdjęcia Montserrat :)

    OdpowiedzUsuń