Muzyka ♥

sobota, 23 kwietnia 2016

Notka osiemnasta.


Eloszka moi mili ♥

 

Ostatnio było tutaj mało komentarzy ale wiem, że iconki są pobierane. Głównie przez moje przyjaciółki z nk. Za co szczerze dziękuje bowiem wiem, że moja praca na marne jednak nie idzie. A o to kogo przygotowałam na dzisiaj dla Was: Anahi, Camila i Daniel / Andrés, Camila Monterde, Hurrem, Ibrahim, Klaus Mikaelson, Maite Perroni, Marichuy, Marichuy i Juan Miguel San Roman, Nieznane blondynki, Nieznane brunetki, Nieznane pary, Nieznani mężczyźni oraz Reina i Nicolás / Javier. Jak zwykle serdecznie zapraszam do pobierania, komentowania no i oczywiście do zamawiania! Trzymajcie się!


~~ Pobierasz - napisz, że pobrałeś ~~

Dziękuje!!


Anahi ♣








Camila i Daniel / Andrés ♣








Camila Monterde ♣








Hurrem ♣








Ibrahim ♣








Klaus Mikaelson ♣








Maite Perroni ♣








Marichuy ♣








Marichuy i Juan Miguel ♣








Nieznane blondynki ♣








Nieznane brunetki ♣

 






 

 Nieznane pary ♣








Nieznani mężczyźni ♣








Reina i Nicolás / Javier ♣








~~ Pobierasz - napisz, że pobrałeś ~~

Dziękuje!!


5 komentarzy:

  1. Zrobisz notkę z Prince`m ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wzięłam Maite Perroni.
    nk : hana mendoza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzięłam nieznaną parę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pobieram na nk Reina i Nicolás / Javier, a zamawiam:
    - Reina i Nicolás / Javier,
    - sama Reina.
    Pozdrawiam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. wzięłam nieznane blondynki/brunetki
    hana mendoza

    OdpowiedzUsuń