Muzyka ♥

poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Notka siedemnasta.



Hey, hai, hello ♥


Miło mi znowu tutaj z Wami być. Ostatnio nawet zaczęliście zamawiać - co mnie bardzo cieszy. Mam nadzieję, że dzisiejsza notka przypadnie Wam do gustu i pobierzecie moje prace. A o to i one: Nieznane blondynki, Nieznane brunetki, Nieznane pary, Nieznani mężczyźni, Rosie Mac, Bonnie Bennet, Elena Gilbert, Elijah Mikaelson, Harleen Sahni, Hayley Marshall, Klaus Mikaelson, Maite Perroni, Marichuy, Marichuy i Juan Miguel San Roman, Rick i Kate Castle oraz Stelena. Zapraszam do pobierania, komentowania oraz zamawiania. 
Trzymajcie się ciepło, hej! ♥


Nieznane blondynki ♣








Nieznane brunetki ♣








Nieznane pary ♣








Nieznani mężczyźni ♣








Rosie Mac ♣








Bonnie Bennet ♣








Elena Gilbert ♣








Elijah Mikaelson ♣








Harleen Sahni ♣








Hayley Marshall ♣










Klaus Mikaelson ♣








Maite Perroni ♣








Marichuy ♣








Marichuy i Juan Miguel ♣








Rick i Kate Castle ♣









Stelena ♣








~~ Pobierasz - napisz, że pobrałeś ~~

Dziękuje!!



7 komentarzy:

  1. Pobieram Rosi Mac ;* dziękuje
    i zamawiam Rosi MAC ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. biore, nieznani faceci. nazwa na nk - szalone myśli mam

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu w "Rosie Mac" pierwsza blondynka to Candice Swanepoel?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musiała być pomyłka. Zdjęcie dostałam od kogoś już wcześnie kiedy nie wiedziałam jak Rosie wygląda.

      Usuń
  4. wzięłam z kilku notek zdjęcia Maite Perroni i postaci granych przez nią czyli Esmeralda, Marichuy itp.. zdjęcia przepiękne są :) na pewno będę tutaj częściej gościć...

    nk : hαnα mendozα.♣ - można zaprosić do znaj

    OdpowiedzUsuń
  5. biorę dwa zdjęcia do swojej grupy ♣ ~ — „ σddychαm αlє czujє,żє umíєrαm ”

    OdpowiedzUsuń
  6. Pobieram marichuy i eleny gilbert dziękuję

    OdpowiedzUsuń